پکیج آموزشی مکالمه انگلیسی پیش رو، با نام بسته آموزشی مهندس زبان با توجه به درخواست ها برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در کوتاه مدت پیاده سازی شده است. مدت زمان لازم برای آموزش از طریق این پکیج 90 روز پیش بینی شده است محتوای آموزشی به گونه ای طراحی و تولید شده است که بتواند مناسب برای آموزش به افراد با تخصص ها و تحصیلات متفاوت باشد.
دبیرستانی ها و داوطلبان کنکور
کسانی که میخواهد به صورت خود اموز زبان انگلیسی را یاد بگیرند.
دانشجویان رشته های مختلف تحصیلی
متخصصی در صنایع و حوزه های مختلف
تجار و بازرگانان
پزشکان و فعالان در حوزه خدمات درمانی
علاقه مندان به حوزه گردشگری
دانشجویان و داوطلبان کنکور ارشد و دکترا
کسانی که قصد مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان را دارند
-بدلیل حضور زبان آموزان متعدد در این نوع دوره ها در قیاس با دیگر دورهای زبان انگلیسی،هزینه های برگزاری آن بسیار اقتصادی تر است.
-مدرس تمام توان خود را صرف آموزشی می کند که برای آن سازمان یا شرکت کارامد باشد.
-ازآمد و شدهای مکررکارمندان شرکتها و سازمانها کاسته می شود و نظم این مراکز پابرجا می ماند.
در انتها گفتنی است که دوره ی آموزشی فشرده مکالمه انگلیسی مهندس زبان در سازمان، نهاد یا شرکت شما با شرایط ویژه قابل برگزاری است.
خرید بسته آموزشی مکالمه مهندس زبان
شماره دفتر فروش : 52835500-021
ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 5000586
شماره اخذ نمایندگی: 52835500-021
خبرگزاری سناد _ خون گیری از دانش آموزان مدرسه دخترانهی سماء به بهانهی آزمایش قند توسط فردی ناشناس موجب تحصن خانواده های این دانش آموزان درشبکه بهداشت تاکستان شد.
خبرگزاری سناد _ معلمان کشور مدت ها است که از وضعیت بد اقتصادی و داشتن دغدغه های مالی که بر تدریس و کار آنها تاثیر منفی می گذارد گله دارند. در این میان همواره در همه دولت ها بازار وعده و وعید به فرهنگیان داغ است اما در این میان هیچوقت مشکلات معیشتی معلمان به درستی حل نشده است.
به گزارش پایگاه خبری سامانه دانش آموزی ، سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزشوپرورش درباره جزئیات طرح تماموقت شدن معلمان اظهار کرد: «هماکنون ۶ ساعت اضافهتدریس در حکم معلمان لحاظ میشود که امتیاز خوبی برای آنهاست و در سوابق خدمتی لحاظ و از سایر امتیازات بهرهمند خواهند شد.
طرحی را داریم که به تدریج به سمت تماموقت شدن معلمان حرکت کنیم، البته در گام نخست باید اعتبار مورد نیاز و انگیزههای لازم در معلمان تامین شود. البته نمیتوانیم به معلمان اجبار کنیم به جای ۲۴ ساعت در هفته، ۳۶ ساعت در مدرسه حضور داشته باشند بلکه با ایجاد انگیزههای لازم باید هرکدام از معلمها به اختیار تماموقت شوند.
بطحایی تاکید کرد: «درحال حاضر اجرای طرح ۶ ساعت اضافه تدریس را آغاز کردهایم.» پیش از بطحایی رضوان حکیمزاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزشوپرورش هم در این ارتباط خاطرنشان کرده بود: «این طرح باعث افزایش حقوق معلمان میشود و معلم ساعتهایی را سرکلاس میرود و ساعتهای دیگر را صرف رسیدگی به امور دانشآموزان و خانوادههایشان میکند و این طرح کمک میکند برخی چالشها مانند زمان بیشتری که معلم برای ارائه بازخوردها نیاز دارد، فراهم شود و این یک بسته است که از حذف تکالیف نوروز شروع شد.»
تصویب طرح در شورای توسعه، مدیریت و پشتیبانی بعد از گذشت مدتی، این طرح یعنی ایجاد معلم تماموقت در شورای توسعه، مدیریت و پشتیبانی تصویب شد و علی الهیارترکمن، معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی در این ارتباط اظهار داشت: «با افزایش ۶ ساعت اضافهتدریس کاملا اختیاری در هفته به معلمان، ۲۵ درصد به فوقالعاده ویژه اضافه خواهد شد که از مزایای آن میتوان به احتساب در حقوق مستمر ۱۲ ماه، نداشتن تاخیر پرداختهای حقالتدریس و محاسبه در پاداش پایانخدمت و حقوق بازنشستگی اشاره کرد.
معلمان بهازای کسر۶ ساعت از حقالتدریسشان و قرار گرفتن آن در اضافهتدریس، ماهیانه ۲۴ ساعت اضافهتدریس خواهند داشت که تقریبا معادل همان مقدار پولی که از حقالتدریس۲۴ ساعته دریافت میکردند از افزایش ۲۵ درصد افزایش حق شغلشان دریافت خواهند کرد، با این تفاوت که این مبلغ را در پایان هرماه دریافت کرده و در بازنشستگیشان محاسبه خواهد شد و در ۱۲ ماه سال پرداخت خواهد شد.»
به نفع دانشآموز یا معلم، یا به ضرر هر دو؟
تا به اینجا به جزئیات طرح اشاره شد اما نکته قابلتامل در این ارتباط را باید از دو منظر بررسی کنیم؛ یکی اینکه این موضوع یعنی ایجاد معلم تماموقت و افزایش ساعات حضور معلمان در مدرسه چه سودی به دانشآموزان میرساند و چه سرعت و سهولتی در روند آموزشی ایجاد میکند و دوم اینکه این حضور بیشتر از روی وظیفه و البته اختیاری، چه میزان مورد درخواست معلمان است؟
چند وقت پیش گزارشی استوار بر اعداد و ارقام و گفتههای مسئولان آموزشوپرورش مبنیبر کمبود معلم و سونامی بازنشستگی در بدنه آموزشوپرورش نوشتم. بعد از تصویب این طرح، یکی از اولین جرقههای برداشت ذهنی این بود که آموزشوپرورش با این افزایش ساعات، شاید به دنبال پوشش نقصان حاصل از کمبود معلمان است؛ پوششی که صورتهای ناشیانهای از آن را در بهکارگیری معاونان و مدیران بهعنوان معلم دیده بودیم.
نکته دیگر هم البته با کمی چاشنی بدبینانه و استنتاج از انتفاع مالی مطرح شده در طول ۱۲ ماه شاید این باشد که از افرادی که این طرح را بپذیرند یا در آینده مجبور شوند که ذیل آن عمل کنند، در دیگر ایام سال یعنی در تمام ۱۲ ماه استفاده بشود.
هم مخالف و هم موافق
با یکی از معلمان حرف میزدم در ارتباط با این موضوع که بعد از بازنشستگی حاضر است تا چه زمانی در بدنه آموزشوپرورش بماند و کار کند، خیلی ساده گفت: حتی یک دقیقه هم حاضر نیستم. این ۳۰ سال خدمت هم از روی عشق بود که فکر میکنم دینم را ادا کردم، باقی عمر میخواهم راحت باشم. صحبت ادامه داشت اما خب همین چند جمله باید برای رساندن مفهوم کافی باشد؛ اینکه با افزایش ساعات کار معلمان، آن هم با یک انتفاع مالی مختصر نمیتوان انتظار جابهجایی مرزهای علم و اندیشه را داشت.
نمیشود معلمی را که با حداقل منفعت مالی سالها تدریس کرده در مدرسه حفظ کرد، نمیشود معلمی را که چشم به کار دوم دوخته است در مدرسه حفظ کرد و در انتها اندک منفعت مالی را نصیبش کرد. برای بهتر روشن شدن نظر موافقان و مخالفان با چند نفر از کارشناسان آموزشی گفتوگو کردیم.
آقای شریعتی گفت: «من با این موضوع صددرصد مخالف هستم، اینکه افزایش ساعات حضور معلم در مدرسه میتواند باعث ایجاد نکات مثبتی شود. زمانی توجیهپذیر است که تمام وجوه آموزشی صحیح و همهچیز سر جای خودش باشد.
معلمی که بعدازظهر به درآمد ناشی از تدریس در یک مدرسه غیرانتفاعی یا مسافرکشی یا… چشم دوخته است، اینطور فقط وقتش را از دست میدهد.» ضابطیان، معلم بازنشسته که البته حالا هم در برخی مدارس در حال تدریس است، در ارتباط با وضعیت مدارس میگوید: «این موضوع را اگر با نگاهی آرمانی بنگریم، اتفاق خوشایندی است اما وقتی به کنه مطلب توجه میکنیم متاسفانه معلمان ما از درآمد حاصل از این ۲۴ ساعت تحصیل هم رضایت ندارند و اگر کار بهتری پیدا کنند معلمی را رها میکنند، حالا چطور میشود انتظار داشت با این موضوعی که مطرح کردهاند و حداقلی که در نظر گرفتهاند، معلمان ترغیب شوند در مدرسه بمانند؟»
باید دید که این طرح چه سرانجامی دارد مدتی از تصویب این طرح نگذشته است و انتقادات از آن بسیار بالاست اما باید دید آموزشوپرورش چه سیاستی را دنبال و درنهایت اجرا میکند یا با این اقدام قصد دارد قدمی را در جهت نفع آموزشی کشور بردارد یا با هزینه کمتری کاستیهای موجود را پوشش دهد؛ کاستی در تعداد نیروی انسانی متخصص و دانشآموزانی که هر روز به تعدادشان افزوده میشود.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: درگیری اولیاء با معلمان در مدرسه قلیزاده در ناحیه ۲، معلمها را راهی بیمارستان کرد. برای اطلاعات بیشتر از ماجرا با سناد همراه شوید.
ماجرای ضرب و شتم دو معلم در مشهد در درگیری با اولیاء
به نقل از پایگاه های خبری و به گزارش پرتال خبری سامانه های دانش آموزی، مجیدی فر مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت:پس از درگیری این معلم با حضور عوامل اورژانس در صحنه، معلم به مرکز درمانی منتقل و مداوا گردید و همان روز مرخص شد .
وی با بیان اینکه سازوکارهایی قانونی برای رسیدگی به شکایات و برخورد در حوزه فعالیت معلمان داریم، ادامه داد : خط قرمز ما حفظ حرمت مدرسه است که در این حادثه خدشه به فضای آموزشی ما وارد شده و منجر به ایجاد التهاب و استرس برای معلمان و دانش آموزان گردیده است.
مجیدی فر گفت : تیم ویژه ای برای بررسی علت این حادثه با توجه به مدارک و مستندات نیروی انتظامی، اورژانس و مدیر تشکیل شده است که موضوع را پیگیری می کنند .
مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت:درگیری اولیاء دانش آموز با معلم در مدرسه قلیزاده ابتدایی پسرانه در ناحیه ۲، معلم را راهی بیمارستان کرد.
جزئیات حادثه از زبان مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 مشهد
روحانی نیا مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو مشهد هم در باره جزئیات حادثه گفت: روز قبل از این اتفاق دانش آموزی در کلاس شیطنت میکند و معلم یک ضربه به صورت وی میزند.
وی افزود: روز بعد پدر دانش آموز به همراه یکی از دوستان خود در هنگام تغییر شیفت که ازدحام دانش آموزان زیاد است به مدرسه آمده و در همان لحظه اولیه مواجهه با معلم به او حمله کرده و همکار فرهنگی را مورد ضرب و شتم قرار میدهد.
مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو مشهد ادامه می دهد:در همین هنگام یکی دیگر از معلمان برای جدا کردن و فیصلۀ موضوع وارد صحنه میشود که او هم مورد ضرب و شتم قرار میگیرد.