آشنایی با سامانه دانش آموزی سناد و اطلاع رسانی سناد

از طریق این پایگاه تلاش داریم تا جدید ترین اخبار حوزه دانش آموزی و وزارت آموزش و پرورش را در اختیار عموم کاربران قرار دهیم

آشنایی با سامانه دانش آموزی سناد و اطلاع رسانی سناد

از طریق این پایگاه تلاش داریم تا جدید ترین اخبار حوزه دانش آموزی و وزارت آموزش و پرورش را در اختیار عموم کاربران قرار دهیم

ضرب و شتم دو معلم در مشهد در درگیری با اولیاء

دستگیری اولیای دانش آموز مشهدی به خاطر درگیری با معلم


مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: درگیری اولیاء با معلمان در مدرسه قلی‌زاده در ناحیه ۲، معلم‌ها را راهی بیمارستان کرد. برای اطلاعات بیشتر از ماجرا با سناد همراه شوید.



ماجرای ضرب و شتم دو معلم در مشهد در درگیری با اولیاء

به نقل از پایگاه های خبری و به گزارش  پرتال خبری سامانه های دانش آموزی، مجیدی فر مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت:پس از درگیری این معلم با حضور عوامل اورژانس در صحنه، معلم به مرکز درمانی منتقل و مداوا گردید و همان روز مرخص شد .


وی با بیان اینکه سازوکارهایی قانونی برای رسیدگی به شکایات و برخورد در حوزه فعالیت معلمان داریم، ادامه داد : خط قرمز ما حفظ حرمت مدرسه است که در این حادثه خدشه به فضای آموزشی ما وارد شده و منجر به ایجاد التهاب و استرس برای معلمان و دانش آموزان گردیده است.


مجیدی فر گفت : تیم ویژه ای برای بررسی علت این حادثه با توجه به مدارک و مستندات نیروی انتظامی، اورژانس و مدیر تشکیل شده است که موضوع را پیگیری می کنند .

مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت:درگیری اولیاء دانش آموز با معلم در مدرسه قلی‌زاده ابتدایی پسرانه در ناحیه ۲، معلم‌ را راهی بیمارستان کرد.


جزئیات حادثه از زبان مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 مشهد

روحانی نیا مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو مشهد هم در باره جزئیات حادثه گفت: روز قبل از این اتفاق دانش آموزی در کلاس شیطنت می‌کند و معلم یک ضربه به صورت وی می‌زند.


وی افزود: روز بعد پدر دانش آموز به همراه یکی از دوستان خود در هنگام تغییر شیفت که ازدحام دانش آموزان زیاد است به مدرسه آمده و در همان لحظه اولیه مواجهه با معلم به او حمله کرده و همکار فرهنگی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.


مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو مشهد ادامه می دهد:در همین هنگام یکی دیگر از معلمان برای جدا کردن و فیصلۀ موضوع وارد صحنه می‌شود که او هم مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.