آشنایی با سامانه دانش آموزی سناد و اطلاع رسانی سناد

از طریق این پایگاه تلاش داریم تا جدید ترین اخبار حوزه دانش آموزی و وزارت آموزش و پرورش را در اختیار عموم کاربران قرار دهیم

آشنایی با سامانه دانش آموزی سناد و اطلاع رسانی سناد

از طریق این پایگاه تلاش داریم تا جدید ترین اخبار حوزه دانش آموزی و وزارت آموزش و پرورش را در اختیار عموم کاربران قرار دهیم

حضور بطحایی در جشن سال نو دانش‌آموزان ارمنی

تبریک حضوری وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان مسیحی

در آستانه فرارسیدن سال جدید میلادی، وزیر آموزش و پرورش با حضور در جمع دانش آموزان مسیحی، در مراسم جشن سال نو آنان شریک شد.


 


به گزارش پرتال خبری سناد از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،صبح روز دوشنبه، «سید محمد بطحایی» با حضور در مراسم جشن سال نوی دانش آموزان مسیحی مدرسه گوهر، سال نو را به دانش آموزان، معلمان و خانواده های ایشان تبریک گفت.

برگزاری جشنواره آیینه زمان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی 

«علی رمضانی» مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره آیینه زمان (زندگی به سبک‌روح الله) در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد وگفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باهدف معرفی و ترویج سیره و اندیشه حضرت امام (ره) و پیوند عمیق جوانان و نوجوانان و فرهنگیان با آثار و اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب، فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: به همین منظور جشنواره فرهنگی هنری با عنوان «آیینه زمان» و با موضوع زندگی به سبک‌روح الله با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رمضانی با بیان این که این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم برگزار خواهد شد، ادامه داد: کانون‌های فرهنگی تربیتی مجری این جشنواره هستند و علاقه‌مندان می توانند آثار خود را در قالب گرایش‌های 22 گانه و براساس دستورالعمل جهت ارسال به دبیرخانه مرکزی در قم ارائه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.